Po dlouhé době..:)

28. dubna 2013 v 9:38 | Ený :) |  My way..
Ahoj holky:) Tak se po pár měsících ozývám. Jak jsem na tom? Bohužel nemůžu říct, že jsem nějak hodně pokročila. Psychicky jsem na tom dost podobně, i když možná o něco lépe, sluníčko dělá divy :)
Fyzicky to taky není nic extra - samozřejmě, že jsem se párkrát za dobu, co jsem nenapsala, přejedla. S tim jsem ale počítala, je to běh na dlouhou trať, sakra dlouhá cesta, ale věřím, že někdy doběhnu aaž na cílovou metu :)
Poslední měsíc jsem se hecla a fakt pravidelně cvičim (ne jako dřív, kdy jsem si zacvičila max. 3x do týdně ) a mám problém s tím, když si musim udělat day off :D To chodim aspoň na dlouhou procházku a jedu se projet na kole, baví mě to a navíc, když necvičim, je velké riziko, že se přejím. Konečně jsem docvičila Body Revolution - dřív jsem u všech programů cvičila jen první level, tohle je pro mě úspěch :D Dneska začínám cvičit 30 day shred, dávám tomuto programu další šanci :)
Snad to konečně dokončím, pak přejdu na něco těžšího :)

Jinak..kdyby vás to zajímalo, ve škole to celkem zvládám, je to mnohem lepší než 1. pololetí a osobní život.. něco se zlepšilo, něco naopak zhoršilo, něco zůstalo při starém. :)

Napadlo mě, že bych sem mohla zase začít psát - deníček, jídelníčky jen občas, přeci jen mě to dost stresovalo a ani to nebylo pro vás moc zajímavé. Spíše bych přidávala recepty, typy na cvíčení, jídla, co jsem vyzkoušela, fotky postavy (haha, ale to fakt až za čas :D) a tak..:)
Ještě uvidim, stejně už sem moc lidí nechodí no..:D

+ pro ukázku včerejší jídelníček :) a plán na dnešek:)
Snídaně: Jáhlová kaše, jahody
Svačina: / pozdní snídaně
Oběd: Celozrnné těstoviny s rajčaty, mozzarelou a kuřecím masem
Svačina: Jogobbela light jahoda (nojo, pořád se cpu light jogurty:(:D) + mrkev + mandle
Večeře: Vaječná omeleta (vejce,lžíce clz.mouky, krůtí šunka, eidam30%) + zelenina(cherry rajčátka,okurka,paprika)
Pohyb: Jillian Body Revolution 3, 20 min. workout + 2. den squat challenge (55)

a dnešní :)
Snídaně: Ovesné lívanečky, hroznové víno, borůvky, lískové ořechy, tvaroh
Oběd: Rýžové placičky, kuřecí maso, zelenina
Svačina: 30g. žitného chleba, arašídové máslo, mrkev
Večeře: Zeleninový salát ( eidam, vejce, okurka,paprika,rajče,špenát,mandle), 2 křehké plátky s cottagem
Pohyb: Jillian 30 day shred -1. , Butt Workout 3: Firm Extreme + 60 squatů :))
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Káťa Káťa | Web | 28. dubna 2013 v 10:46 | Reagovat

Joo, piš články! :) Jsem ráda, že jsi na tom aspoň trošku lépe :) A jídelníčky máš super, jen mi to přijde málo!! jako vždy! :D :) ta sváča tam prostě chybí! a nevymlouvej se na pozdní snídání! :D

2 Ellie^ Ellie^ | Web | 5. května 2013 v 12:27 | Reagovat

jídelníčky nevypadají vůůbec zle!:) moc se mi líbí! doufám, že se ti bude dařit:)

3 xo / fettsack xo / fettsack | Web | 2. června 2013 v 15:08 | Reagovat

dufam ze sa ti dari:)

4 Kamca Kamca | E-mail | 11. dubna 2014 v 21:06 | Reagovat

Nejlepší je http://www.xjidelnicek.cz, tahle stránka mi opravdu pomohla.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama