Duben 2013

Po dlouhé době..:)

28. dubna 2013 v 9:38 | Ený :) |  My way..
Ahoj holky:) Tak se po pár měsících ozývám. Jak jsem na tom? Bohužel nemůžu říct, že jsem nějak hodně pokročila. Psychicky jsem na tom dost podobně, i když možná o něco lépe, sluníčko dělá divy :)
Fyzicky to taky není nic extra - samozřejmě, že jsem se párkrát za dobu, co jsem nenapsala, přejedla. S tim jsem ale počítala, je to běh na dlouhou trať, sakra dlouhá cesta, ale věřím, že někdy doběhnu aaž na cílovou metu :)
Poslední měsíc jsem se hecla a fakt pravidelně cvičim (ne jako dřív, kdy jsem si zacvičila max. 3x do týdně ) a mám problém s tím, když si musim udělat day off :D To chodim aspoň na dlouhou procházku a jedu se projet na kole, baví mě to a navíc, když necvičim, je velké riziko, že se přejím. Konečně jsem docvičila Body Revolution - dřív jsem u všech programů cvičila jen první level, tohle je pro mě úspěch :D Dneska začínám cvičit 30 day shred, dávám tomuto programu další šanci :)
Snad to konečně dokončím, pak přejdu na něco těžšího :)

Jinak..kdyby vás to zajímalo, ve škole to celkem zvládám, je to mnohem lepší než 1. pololetí a osobní život.. něco se zlepšilo, něco naopak zhoršilo, něco zůstalo při starém. :)

Napadlo mě, že bych sem mohla zase začít psát - deníček, jídelníčky jen občas, přeci jen mě to dost stresovalo a ani to nebylo pro vás moc zajímavé. Spíše bych přidávala recepty, typy na cvíčení, jídla, co jsem vyzkoušela, fotky postavy (haha, ale to fakt až za čas :D) a tak..:)
Ještě uvidim, stejně už sem moc lidí nechodí no..:D

+ pro ukázku včerejší jídelníček :) a plán na dnešek:)
Snídaně: Jáhlová kaše, jahody
Svačina: / pozdní snídaně
Oběd: Celozrnné těstoviny s rajčaty, mozzarelou a kuřecím masem
Svačina: Jogobbela light jahoda (nojo, pořád se cpu light jogurty:(:D) + mrkev + mandle
Večeře: Vaječná omeleta (vejce,lžíce clz.mouky, krůtí šunka, eidam30%) + zelenina(cherry rajčátka,okurka,paprika)
Pohyb: Jillian Body Revolution 3, 20 min. workout + 2. den squat challenge (55)

a dnešní :)
Snídaně: Ovesné lívanečky, hroznové víno, borůvky, lískové ořechy, tvaroh
Oběd: Rýžové placičky, kuřecí maso, zelenina
Svačina: 30g. žitného chleba, arašídové máslo, mrkev
Večeře: Zeleninový salát ( eidam, vejce, okurka,paprika,rajče,špenát,mandle), 2 křehké plátky s cottagem
Pohyb: Jillian 30 day shred -1. , Butt Workout 3: Firm Extreme + 60 squatů :))