Po dlouhé době..:)

28. dubna 2013 v 9:38 | Ený :) |  My way..
Ahoj holky:) Tak se po pár měsících ozývám. Jak jsem na tom? Bohužel nemůžu říct, že jsem nějak hodně pokročila. Psychicky jsem na tom dost podobně, i když možná o něco lépe, sluníčko dělá divy :)
Fyzicky to taky není nic extra - samozřejmě, že jsem se párkrát za dobu, co jsem nenapsala, přejedla. S tim jsem ale počítala, je to běh na dlouhou trať, sakra dlouhá cesta, ale věřím, že někdy doběhnu aaž na cílovou metu :)
Poslední měsíc jsem se hecla a fakt pravidelně cvičim (ne jako dřív, kdy jsem si zacvičila max. 3x do týdně ) a mám problém s tím, když si musim udělat day off :D To chodim aspoň na dlouhou procházku a jedu se projet na kole, baví mě to a navíc, když necvičim, je velké riziko, že se přejím. Konečně jsem docvičila Body Revolution - dřív jsem u všech programů cvičila jen první level, tohle je pro mě úspěch :D Dneska začínám cvičit 30 day shred, dávám tomuto programu další šanci :)
Snad to konečně dokončím, pak přejdu na něco těžšího :)

Jinak..kdyby vás to zajímalo, ve škole to celkem zvládám, je to mnohem lepší než 1. pololetí a osobní život.. něco se zlepšilo, něco naopak zhoršilo, něco zůstalo při starém. :)

Napadlo mě, že bych sem mohla zase začít psát - deníček, jídelníčky jen občas, přeci jen mě to dost stresovalo a ani to nebylo pro vás moc zajímavé. Spíše bych přidávala recepty, typy na cvíčení, jídla, co jsem vyzkoušela, fotky postavy (haha, ale to fakt až za čas :D) a tak..:)
Ještě uvidim, stejně už sem moc lidí nechodí no..:D

+ pro ukázku včerejší jídelníček :) a plán na dnešek:)
Snídaně: Jáhlová kaše, jahody
Svačina: / pozdní snídaně
Oběd: Celozrnné těstoviny s rajčaty, mozzarelou a kuřecím masem
Svačina: Jogobbela light jahoda (nojo, pořád se cpu light jogurty:(:D) + mrkev + mandle
Večeře: Vaječná omeleta (vejce,lžíce clz.mouky, krůtí šunka, eidam30%) + zelenina(cherry rajčátka,okurka,paprika)
Pohyb: Jillian Body Revolution 3, 20 min. workout + 2. den squat challenge (55)

a dnešní :)
Snídaně: Ovesné lívanečky, hroznové víno, borůvky, lískové ořechy, tvaroh
Oběd: Rýžové placičky, kuřecí maso, zelenina
Svačina: 30g. žitného chleba, arašídové máslo, mrkev
Večeře: Zeleninový salát ( eidam, vejce, okurka,paprika,rajče,špenát,mandle), 2 křehké plátky s cottagem
Pohyb: Jillian 30 day shred -1. , Butt Workout 3: Firm Extreme + 60 squatů :))
 

THE END

9. února 2013 v 18:44 | Ený :)
Spousta mých oblíbených blogerek skončila - a já končím také. Už to tu není jako dřív, blog už mi nic nedává.
Cvičím, jím zdravě, 4-5x denně, snažím se myslet optimisticky, pomalu ale jistě se začínám z toho všeho vyhrabávat.
Nechtějte vědět, jak jsem na tom byla - blbě.
Nebudu sem psát, svoje myšlenky a všechno si píšu do wordu. Jídelníčky si nikam nezapisuji - kalorie si tak nějak přepočítávám v hlavě, toho jsem se ještě nezbavila. Ale snažím se, cvičení mi dost pomáhá - je to účinnější než žiletka, dobré po fyzické i psychické stránce :)

Pro příklad dnešní jídelníček

Snídaně: Ovesné palačinky (40g.ovesné vločky,mléko,bílek) + 2 lžíce neslaz.jahod.pudinku + broskev
Oběd: 2 bramborové placky (na sucho) + kuřecí maso + paprika
Svačina: 60g.neslazeného jahodového pudinku+hrst cereálií,piškot
Večeře: 1pl.tmavý toastový chléb + cottage,vejce,rajče

Pohyb: Body Revolution 1, DDR - 30min.

Není to dokonalý a je toho ještě málo - ale snažím se zvyšovat, už to nechci zkazit, už se nechci přejídat- vím, že by mě to vrátilo zpátky na začátek. Neměla bych sílu na to, znova začínat znova. Trvá mi to dlouho - mě to trvalo půl roku. Ale ted už druhým týdnem jím perfektně, neuždibuji a i když si občas dám na svačinu něco nezdravého, nevyčítám si to. Musím se naučit se mít ráda. Zatím si připadám odporně..Ale já to změním.

Jo.. a 164cm/50kg.

Mějte se krásně :)) Ať se vám daří, netrapte se, nehladovte, nemá to cenu :)

Žiju..

20. ledna 2013 v 18:08 | Ený :)
Ahoj holky, dlouho jsem se neozvala, vím. Asi před týdnem jsem měla ZP - po 3měsících...No, trvalo to 2 dny a .. nepřála bych to nikomu zažít, i když plno holek to zažívá - nezapomeňte, že mezi ZP a přejídáním je velký rozdíl.

Tak jsem se rozhodla vykašlat na hladovění (po kolikáte už?) a začala jíst víc.. a cvičit.. a mám se asi líp, jenom se bojím, že mi to dlouho nevydrží, že to jednou zkazím a k hladovění se vrátím.

Musím se hodně učit, mám toho až nad hlavu. Snad budu stíhat pohyb - asi zase začnu Jill.
nevím, jestli budu psát denně, uvidím, jak budu stíhat:)

Snídaně: Celozrnné palačinky + 1PL activie bíle + lžička granka, lžička marmelády bez cukru (300kcal)
Oběd: Čočka + vajíčko + kys.okurka tenký pl. lněného chleba (400kcal)
Svačina: 3 rýžové chlebíčky + dlouhý piškot (200kcal)
Večeře: Káva bez cukru-s mlékem, bílek + suchar + cottage + krůtí šunka + zelenina (200kcal)
celkem: 1100kcal.

Pohyb: 1,15h. běžky, úklid


 


1.1.

1. ledna 2013 v 10:45 | Ený :) |  My way..
Áhoj :)
Takže máme tu nový rok..všichni si dávají předsevzetí, začínají po stopadesáte znova.. já ne, já pokračuji .)
Jdu si za štíhlou postavou..:)
Jinak.. ani jsem vám to neříkala, ale dostala jsem se na váhu 55,5kg :D Strašně jsem se styděla.. mohly za to hladovky.. pak jsem se najedla- i když toho nebylo moc a váha letěla nahoru. No, tolik jsem vážila asi před měsícem a kousek:):D od té doby jsem se nevážila, pokaždé jsem nejedla předpisově, spíš takové udržovací jídelníčky,občas hubnoucí no:)
Dneska jsem se vážila a mám 52kg (jo a vyrostla jsem:D už mám 164,5cm!.D) .. Nic moc, vím, musím to dát dolu :) Ale už né hladovkama.. ty jsem vždycky držela před nějakou akcí nebo tak a.. nevyplatilo se :)

Včerejší jídelníček:
Snídaně: Rýžová kaše +1/2 yogobela pečené jablko + kiwi
Oběd: Kaiserka
Večeře: Pár brambor + losos
asi v 1h. v noci - 2 suchary
Pití: víno, koňak, rum s kolou

Já vim, jedla jsem špatně :D I pila.. trochu:D Jsme včera byli na bowlingu, v kině a pak se šlo pařit.. haha, "akce roku" :D Nevadí :D Už nepiju .D Ani mi neni zle..:).DD takže už můžete vidět ukázkový jídelníček:D no nic, jdu spát .D večer k vám zajdu:)

Dnešní jídelníček:
Snídaně: Celozrnné cereálie+polotučné mléko+ananas
Svačina?2křehké clz.rohlíčky+pl.šunky
Oběd: Čočka + vařené vajíčko + kys.okurka+25g.lněný chléb
Svačina:200ml.mléka
Večeře: 2křehké plátky+cottage+krůtí šunka

28.12.

28. prosince 2012 v 14:02 | Ený :) |  My way..
Ahoj holky:)
Mám nějakou depresivní náladu.. chm.. asi počasím a postavou,haha.

Ani nemám chut jíst,ale musim,nechci se hádat s mamkou.
Včera jsem byla celé odpoledne s kámoškou, povídaly jsme si,byly na dlouhé procházce se psem a pak jsme do noci hrály počítačové hry..:D Už dlouho jsem si nepřipadala..tak normálně..:):D V tu chvíli jsem nemyslela na kalorie,na postavu..

Snídaně: Rýžová kaše+1/2yogobela light+kiwi (300kcal)
Oběd: 3bramborové placky(na sucho- brambory,bílek,lžíce clz.mouky...) + zelenina (250kcal)
Večeře: 2 křehké plátky + cottage + krůtí šunka(120kcal)
celkem:670kcal

27.12.

27. prosince 2012 v 12:27 | Ený :) |  My way..
Ahoj holky :)
Jsem po včerejšku nějak mrtvá,"kino" :D se trošku protáhlo, takže jsem přišla domu asi ve 2...:D Ale bylo tu super <3 :)
A maminka mě vzbudila v 7, takže..:D Tak od tý doby uklízim, vařim..:):D
Odpoledne si zacvičim, budu si číst a pak razim za kámoškou..:) Jestli neusnu..:D

Snídaně: Ovesné palačinky + 1/2jogobbela light (300kcal)
Oběd: Bramborová kaše(jen brambory,trochu mléka),kuřecí kousky(300kcal)
Svačina: 1 křehký plátek+cottage+krůtí šunka(100kcal)
Večeře: 2 křehké clz.rohlíčky+cottage+krůtí šunka+rajče,paprika(200kcal)
celkem:900kcal

26.12.

26. prosince 2012 v 13:52 | Ený :) |  My way..
Ahoj holky :)
Tak co ste našly pod stromečkem?:) A jak se držíte s jídlem?:)
Já dostala oblečení (všechno vel.xs:),knížky,kosmetiku,repráky,kabelky,mobil =) Velkou část z toho jsem si vybrala no:)
Jinak jídlo..:) Jo, držím se, konečně už to zase ve mě je.. To velké odhodlání..:)

Dneska jdeme s kamarádem do kina :) Takže na jídlo nebude čas:P:)
Držte se!:)

Včerejší jídelníček:
- není to nic extra, ale byla jsem u babičky, takže..:)
Snídaně: Celozrnné cereálie + ananas + polotučné mléko(300kcal)
Oběd: Kuřecí plátek+brambory(250kcal)
Svačina: pl.vánočky,pár piškotů (200kcal)
Večeře: Cereální kaiserka + pl.krůtí šunka + pl.eidam + lžička kečupu (cca 250kcal)
celkem.:1000kcal.

Dnešní jídelníček:
Snídaně: Celozrnné cereálie+ananas+polotučné mléko(300kcal)
Oběd: Česnečka (jen voda,česnek,podravka,pár brambor,malý kousek žitného chleba) (250kcal)
Večeře: Nic
Celkem: 550kcal

24.12

24. prosince 2012 v 11:29 | Ený :) |  My way..
Ahoj holky:)
Tak je to tu, den, na který se všichni těší.. Hm... já ani ne :D
Je to den jako každý jiný, jenom dostanu dárky, co jsem si stejně sama vybrala, sním večeři (mimochodem.. do mého salátu s bílým jogurtem mi mamka přidala lžíci jogurtové majonézy:( ale jedna lžíce má 40kcal,tak snad pohoda:) )
.. po roce zase budeme večeřet všichni u jednoho stolu.

Jdu si číst,pohádky mě už neberou ..:) po obědě jdeme ven s kamarádkou, dáme si dárky a tak:)

+ jídelníček :) Rozhodně nebudu polevovat.. Jsou vánoce a co jako? Pořád je něco..Vánoce,Velikonoce,narozeniny,svátky,oslavy .. Kdybych pořád polevovala, nezhubnu nikdy :)

Snídaně: Rýžová kaše + kiwi(300kcal)
Oběd: Trochu čočky + vařené vajíčko (200kcal)
Večeře: Bramborový salát(brambory,bílý jogurt+cca lžička jogurt.majonézy,paprika,okurka,eidam..) + losos (cca 350kcal)
celkem: 850kcal

23.12.

23. prosince 2012 v 19:06 | Ený :) |  My way..
Minulý rok jsem touto dobou ležela u pohádek, cpala se cukrovím,nepřemýšela nad kaloriemi a měla jsem 45kg.
Bylo to období, kdy už jsem zhubla a do silvestra si povolila jíst jak chci, zvládla jsem si jídlo nevyčítat.
Teď už to nedokážu, Vánoce,nevánoce, cukroví nestrčim do pusy, jediné moje prohřešky jsou musli tyčinky,piškoty a cereálie odpoledne, což neni až taková tragédie - je to jen občas.
Váhu nevím, nechci ji vědět, protože mě to zbytečně demotivuje. Už asi 2 měsíce jsem neměla ZP - jo, někdy si bohužel dám něco nepovoleného, jim víc, než bych měla a proto nehubnu, ale ZP jsem neměla pěkně dávno.
Mezi přejídáním a záchvatovým přejídáním je velký rozdíl - kdo to nezažil, nemůže to pochopit.

Zítra budu mít celý den odlehčený a k večeři si dám lososa s bramborovým salátem(zelenina,bílý jogurt,brambory) :)
Nebudu si kazit nezdravým jídlem Vánoce :)

Dneska jsem dopoledne hlídala prcka..:) Chci být taky malá :) Teď půjdeme asi zdobit stromeček a tak..:)
Chmm, stejně mě to už nějak nebere, asi stárnu :D

Jo.. zapomněla jsem se omluvit, že jsem se dlouho neozvala..:D Nebyl čas, nebyla nálada..Bohužel, nic se nelepší, spíš se to všechno horší a já nevim, co dělat.

Dnešní jídlo:
Snídaně: Rýžová kaše s kiwi (300kcal)
Svačina: 3 křehké clz.rohlíčky + cottage,krůtí šunka(200kcal)
Oběd: Rýže,kuřecí plátek,zelenina(300kcal)
Večeře: 2křehké plátky + cottage + krůtí šunka + rajče(120kcal)
mimo: kousek kaiserky + 1/2 musli tyčinky(cca 100kcal)
celkem: 1020kcal

10.12.

10. prosince 2012 v 16:26 | Ený :)
Ahoj holky, už je tak nějak líp.. :) Už ho neřešim, on neřeší mě, spokojenost na obouch stranách.
Začala jsem jíst víc a pravidelně .) Předtim jsem si dala velkou snídani a pak celý den nejedla, teď si to rozkouskuju a je mi líp:))

Ve škole to je docela děs.. Je toho hrozně moc, takže se jdu učit.. :) Taky vás chytla vánoční nálada?:)
Mě strašně, pořád koukám na pohádky!:D a piju jablečný čajík se skořicí :)

Dneska nestíhám, ale zítra vás oběhnu:)

Snídaně: Celozrnné lupínky + mléko
Svačina: Banán
Svačina2: 1/2 cereální kaiserky + cottage + pl.krůtí šunky
Oběd: Brambory,kuřecí kousky + kys.okurka
Večeře: 1/2 cereální kaiserky + cottage + papriika:)

Mimo: 1 bebe sušenka

Kam dál